Boefje

Boefje

woensdag 26 maart 2014

Het begin


Het begon met deze figuurtjes, die ik tekende op plankjes van oude wijnkistjes.
(Ik bewaar namelijk nogal veel…)
Dit soort figuurtje voelde meteen goed; daar zou ik nog veel meer mee kunnen doen!



Op een brede wijnplank tekende ik dit hoofdpersoontje, ook al wist ik toen nog niet eens dat ik een boek zou gaan maken.
Hij heeft nog geen naam, maar ik leer hem wel steeds beter kennen. Hij is een beetje stoer, eigenwijs en grappig, maar ook best gevoelig en wat naïef.

Ik ben heel benieuwd wat jij in dit figuurtje ziet en ik zou het leuk vinden als je een reactie wilt geven!


1 opmerking:

  1. Van verschillende mensen hoorde ik dat het ze niet lukte om een reactie te plaatsen. Ik hoop dat ik het probleem heb opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen