Boefje

Boefje

vrijdag 11 juli 2014

Crowdfunding

Het besluit is gevallen: ik ga 'De planeet van Jaz' in eigen beheer uitgeven!
Ik merk dat ik het tè leuk vind om alles zelf uit te zoeken en te regelen. Het is een uitdaging waar ik veel energie van krijg!

De illustraties, het verhaal en de vormgeving kan en doe ik natuurlijk zelf. Maar om het boek te laten drukken, heb ik (financiële) hulp nodig.
Daarom ben ik een crowdfundings-project gestart op voordekunst.
Ik heb hiervoor zelfs een filmpje met daarin mijn eerste animatie(!) gemaakt.


Wil jij me helpen door een bijdrage te leveren?   Dan zorg ik ervoor dat het het boek vóór december verkrijgbaar is! Je kunt doneren op:

www.voordekunst.nl/de-planeet-van-jaz

Als tegenprestatie ontvang je dan het boek of misschien wel een klein of groot schilderij van Jaz.
En natuurlijk mijn eeuwige dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten